Всё в парядке!

Csak ugat a paraszt amikor a száján kiesik a szó hogy nyugat, nyugodjál meg a keletben olyan lehetőségek vannak beszarsz. Nem adja a kultúrsokkot mint gondolnád, de az érzés megfizethetetlen. Egészség legyen többit megvesszük. Amugymeg krízis mindennap. Moszkva-Budapest-Almati ( hamarosan )

Friss topikok

  • agresszív harcimalac: ez kurva jó:) jobban le van írva,mint ahogy átéltem az egészet:) (2009.03.18. 19:03) Welcome part1
  • agresszív harcimalac: ki hiányolta,ha nem is írt senki?:) de mi az az arbat? na addig is megyek cigányozni más blogokra (2009.02.28. 19:38) Arbat
  • manaus: nem ezt találtam, valami fotosop, a zene meg Hétköznapi Csalódások (2009.02.20. 15:25) At The Black Gates Of Mordor
  • agresszív harcimalac: naa, ismét egy rusnyaság:D másnapos vagyok nem értem a dolgokat a többit majd inkább holnap. no csá (2009.02.17. 21:18) Török
  • hubtam: Tetszik ez a RA3-as kép :) (2009.02.17. 20:38) Egykis utcai látkép

Lenin

manaus 2009.02.08. 17:03

Eljön az a nap az ember életében amikor meglátja Lenint. Várakozások, találgatások, kérdések előzik meg a napot. Milyen lehet? Jelenleg a nép által látott és hallott test van még ott? Mi lesz bent? Igen a Lenin Mauzóleumról van szó. Leszarom ki mit gondol, élmény volt. Kétszer is láttuk Vlagyimirt, egy hasonmás és ugye (állítólag) múltbéli önnön formájában.

Táska, telefon, öngyujtó nuku, tedd ki, add el, dobd ki de be nem viheted. Egysor, kétsor, fémdetektor, rosszabb arcúaknál motozás. azt irány a sírbolt. A Ленин felirat alatt átlépve, egy mármár ilyesztően szoborszerű merevséggel álló katona mutatta a helyes irányt. Neki jobbra nekünk balra. Le a lépcsőn, minden fekete márvány, fény alig, a következő katona mutatta, hogy zsebekből ki a kéz. Megállni nem lehet bementél nincs visszaút. Még egy lépcső le. Mégegy katona. És ott a fő terem. Ott fekszik az egykori Vlagyimir Iljics Lenin (oroszul: Владимир Ильич Ленин) született Vlagyimir Iljics Uljanov (oroszul: Владимир Ильич Ульянов) 1870. április 22. - 1924. január 21. Kisebb mint gondolná az ember. A fekete színen kívül vörös természetesen. A megvilágítás és az üvegkoporsó egy része vörös. Öltöny elegáns. 4 katona a teremben, nincs megállás. Davaj, davaj. A belépéstől kilépésig, bő 2 perc telik el és vége. Utána kint a Kreml fala alatt a temető. A nagy Szovjet vezetők, egyéb celebek sírjai. Pártfőtitkárok többségében és egy magyar Landler Jenő. Mellszobrok, márványtáblák.

Eztán semmi érdekes, kaja, pia, metró irány a koli. Egész jó idő volt ma csak 0 fok, mondhatni pucsis idő volt, de nem teljesen. Többiek vettek valami balett előadsára jegyet, őket érdekli engem a legkevésbé sem. Ebből következik egy szellemileg érett ember számára, hogy én nem vettem. Viszont tervezem a Moszkvai Nagycirkusz meglátogatását, feltéve ha meg tudjuk szervezni. Mert mindenki megy 20 irányba, ha valami meg van beszélve akkor az tutifix, hogy nem jön össze. Járna érte a minimum 7 ágú faszkorbács. De sebaj szerintük én fiatal vagyok a baletthoz (bár nemtudom hány évmilliót kellene hegylakóként élnem, hogy buzi legyek), szerintem meg a női DNS be alapból nincs bekódolva, hogy ha aztmondom ottleszek  valahol, akkor ottleszek, vagy valami hormon blokkolja az izmokat, hogy mozgásba lendítsék a testet az adott cél elérése ill megvalósítása érdekében, vagy csak egy kód a tudatalattiban közli, hogy szarok rá. De lehet csak én vagyok genetikailag elbaszva és manapság ez a normális.  Kivétel van természetesen. A metrót már le sem írom, kissé mais feltolult az agyamban a szar. Kész pont.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://navigator.blog.hu/api/trackback/id/tr3930379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

agresszív harcimalac 2009.02.08. 19:21:34

na ezt elolvasom mégegyszer mert nem értem. vagy kipróbáltad a helyi vodkát és ez a gond. mármint a balett

manaus · http://navigator.blog.hu 2009.02.08. 20:39:03

haggyámá a balettal. Misikém te elmennél olyan előadásra aminek a plakátján egy szűknadrágos csóka ugrál, és az egyik itteni magyar arc mondogatja hogy mennyire jó abban a combja?XDXD ja és fiu

agresszív harcimalac 2009.02.08. 21:03:58

ja az más:-)
de én lehet ezek után hanyagolnám a magyarokat.
fura mind:-)
süti beállítások módosítása
Sebestyén Gergely profilja
Sebestyén Gergely Facebook profilja
Create Your Badge