Всё в парядке!

Csak ugat a paraszt amikor a száján kiesik a szó hogy nyugat, nyugodjál meg a keletben olyan lehetőségek vannak beszarsz. Nem adja a kultúrsokkot mint gondolnád, de az érzés megfizethetetlen. Egészség legyen többit megvesszük. Amugymeg krízis mindennap. Moszkva-Budapest-Almati ( hamarosan )

Friss topikok

  • agresszív harcimalac: ez kurva jó:) jobban le van írva,mint ahogy átéltem az egészet:) (2009.03.18. 19:03) Welcome part1
  • agresszív harcimalac: ki hiányolta,ha nem is írt senki?:) de mi az az arbat? na addig is megyek cigányozni más blogokra (2009.02.28. 19:38) Arbat
  • manaus: nem ezt találtam, valami fotosop, a zene meg Hétköznapi Csalódások (2009.02.20. 15:25) At The Black Gates Of Mordor
  • agresszív harcimalac: naa, ismét egy rusnyaság:D másnapos vagyok nem értem a dolgokat a többit majd inkább holnap. no csá (2009.02.17. 21:18) Török
  • hubtam: Tetszik ez a RA3-as kép :) (2009.02.17. 20:38) Egykis utcai látkép

Egykis utcai látkép

manaus 2009.02.04. 12:17

Aggyisten! Mivel ma day off van nincs suli csak holnap most írok. Elindultam reggöl a bótba. Már egész meleg van csak -5 fok. De veszettül tombol a bundaszezon errefele. Életemben nem láttam ennyi bundát, usankát, rókaprémet mint az elmúlt napokban. Mindenki szőrmében küldi. Láttam babakocsiban kisbabát is usankában, na az nagy volt. Azt elgondolkoztam, hogy hány medvegeneráció döglött meg ezekért a szőrmékért meg róka, farkas, bébikóka áldozta magát a humán társadalom hideg okozta bajainak kielégítése céljából. Ha nem is mind eredeti szőrme, de szerintem a nyúzott tetemekkel a selyemutat ki lehetne kövezni.

Szemben épül egy kb 20-24 emeletes lakópark. Ipari méretekben nyomják az arcok a munkát. Nem látni a lapátratámaszkodás-cigizés-Józsikám dobj má ide egy felest szitut. Mióta ittvagyok 5 emeletet falaztak be. Megvan a morál és ez tisztelendő részemről. Bárcsak Pesten a Diószegi utcában is ilyen ütemben dolgoznának, akkor tesómnak már kész lenne a lakása.:)

Megnéztem a DvD, CD szekciót, hogy mi a felhozatal. Itt később jönnek ki az új nyugati filmek de érthető. Viszont ami meglepett, hogy míg nálunk igencsak borsos áron kínálják DvD iket a kereskedők, itt egy új pár hónapos film 1000-1500 HUF körül mozog. Tudom tudom, reálbérek közötti különbség, de akkoris, otthon ki az aki nem tölti le a filmet hanem megveszi a Madagaszkár 2-t 5000 ért? Sebaj egyet venni fogok majd a végén, kíváncsi vagyok a Spílerre oroszul (Rok-n-Rollsik fonetikusan kiírva, így fut itt).

Dumáltam egyik nap egy kolis csókával, kinnvan egy ideje és mondta, hogy mikor kijött a Red Alert 3 nagy party volt a belvárosban a premier helyén. És eléggé dekoratív hölgyek reklámozták, és sikerrel vették rá az apukákat, hogy vegyék meg a gyerekeknek. Az érvek meggyőzőek voltak, mint a kép is mutatja. Expert level mondhatni, ez a kép sok helyen kering a neten, de pont idevág és jó!:)

Ragad közben az orosz is rám úgy érzem. Ez a cél. Reméljük még több ragad majd meg, és nemcsak a kosz.

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://navigator.blog.hu/api/trackback/id/tr9922117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

agresszív harcimalac 2009.02.04. 13:04:10

Vannak kint jó nők,vagy kint mindenki alumínium fogú, mint azt lehet látni Nyíregyházán?

manaus · http://navigator.blog.hu 2009.02.04. 13:49:28

Neeem vannak nagyon jó nők. Dagadtak is de azok rosszak. Amugy átlagban jók az orosz csajok, amit láttam és nem aluminium foguk van. Adnak magukra nagyon, kis cukik eléggé!:)

brumi.396 2009.02.04. 14:44:26

Cső!
Ha már utcai látkép... Ikarus buszokat láttál már? 280-as, 415/435-ös van kinnt elég sok (több ezer).
Ilyenek: www.phototrans.eu/14,93556,0.html
Üdv.Brumi

manaus · http://navigator.blog.hu 2009.02.04. 14:58:59

Csá! Ezer éve nem láttalak basszus. Helyzet? Ikarus van bőven, a metrókocsik is ugyanazok mint otthon, bár az nem a te szakterületed! Ha vagyok msnen pötyögj ide. Pá

A_Kínai 2009.02.04. 18:31:59

Pityuka kibaszva a picsába, Tibi melettem zabálja amaradék bélszínt:D. Takarítok. Megittam már 3 üveg sört. Jólesz.
Lehet énis kimegyek este:D Mosiba…

hubtam 2009.02.17. 20:38:33

Tetszik ez a RA3-as kép :)
süti beállítások módosítása
Sebestyén Gergely profilja
Sebestyén Gergely Facebook profilja
Create Your Badge