Всё в парядке!

Csak ugat a paraszt amikor a száján kiesik a szó hogy nyugat, nyugodjál meg a keletben olyan lehetőségek vannak beszarsz. Nem adja a kultúrsokkot mint gondolnád, de az érzés megfizethetetlen. Egészség legyen többit megvesszük. Amugymeg krízis mindennap. Moszkva-Budapest-Almati ( hamarosan )

Friss topikok

  • agresszív harcimalac: ez kurva jó:) jobban le van írva,mint ahogy átéltem az egészet:) (2009.03.18. 19:03) Welcome part1
  • agresszív harcimalac: ki hiányolta,ha nem is írt senki?:) de mi az az arbat? na addig is megyek cigányozni más blogokra (2009.02.28. 19:38) Arbat
  • manaus: nem ezt találtam, valami fotosop, a zene meg Hétköznapi Csalódások (2009.02.20. 15:25) At The Black Gates Of Mordor
  • agresszív harcimalac: naa, ismét egy rusnyaság:D másnapos vagyok nem értem a dolgokat a többit majd inkább holnap. no csá (2009.02.17. 21:18) Török
  • hubtam: Tetszik ez a RA3-as kép :) (2009.02.17. 20:38) Egykis utcai látkép

Propaganda

manaus 2009.02.15. 22:56

Összegezzük a hétvégét. Szombat napközben kultutrális fejlődésemet elősegítvén, megnéztem a Tretyakov képtárat. Ismét rájöttem, hogy az impresszionizmuson és szürrealizmuson kívül a többi nem érdekel. Mondhatni egy szar volt a képtár. 3 tonna portré orosz nagy arcokról, 60 teremben. Még nem is lett volna baj vele, de mind egy kaptafára mentek, és valami hihetetlen csúnya az összes nő a portrékon. Biztos a nemesi beltenyészet eredménye. 2 kép határeset volt, de ami a legjobb kép, az amikor Rettegett Iván megöli fiát és a kezében tartja a testét. Na azt elismerem az adta. Az ikonfestészet meg maga az óborzalom. Lényeg, hogy utána placcoltunk egy helyet a mekiben és benyomtunk pár kergemarha burgert. Lehet, hogy megeszi az agyam de legalább finom. Este meg mit is csináljuk, 2 óra szájtépés és jaj milesz velünk, megerőszakolnak, kifosztanak és egyebek után arra a döntésre jutottunk, hogy nekünk bizony el kell menni a Propaganda nevű diszkóba.

Ok menjünk. Fogtunk taxit azt hajrá. A taxisok itt Moszkvában mind maszekban nyomják. Ki kell csak állni az út szélére és megáll valaki. Az ár változó, ha nem tetszik elküldöd 2 percen belül ugyis jön más. A városban nagyáltalánosságban 400 rubelért bárhova elvisznek annyi embert amennyi befér a kocsiba. Néccázé bementünk tehát 9 en ami nem rossz, mivel a város közepén volt a hely. Morrisons 2 heringbulira emlékeztetett, csak több volt az orosz. Belépő nem volt, de pofára ment kit engednek be. Meglepetésemre bejutottam. Egynek elmegy, de többet oda sem megyünk.

Főzzünk gulyást. Zsír végre valami emberi kaja. Bár a hús itt duplája mint otthon. Sebaj egyszer élünk. Megfőtt fasza lett, elfogyott, bár én hiányoltam az otthoni csípőspaprikát. Kérem csomagban feladni. Most nincs kép, ennyi. Pá.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://navigator.blog.hu/api/trackback/id/tr6945486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

agresszív harcimalac 2009.02.16. 12:32:50

és? megerőszakoltak, kifosztottak és elraboltak titeket?
ezeket már nem nagyon akartad erőltetni a poszt végén,mi?
már akartam is kérdezni, hogy miket csinálsz hétvégéken amikor semmi dolgod nincs. én arra tippeltem,hogy sirdogálsz,de akkor úgy látom mégse....

manaus · http://navigator.blog.hu 2009.02.16. 13:26:35

elvagyunk, faszomnak volt kedve tegnap postolni, értelmeset, majd ma talán, ha lett volna valami akkor leírom, de szimpla minimal mosi buli volt arról meg mitírjak mindenki tudja milyen
süti beállítások módosítása
Sebestyén Gergely profilja
Sebestyén Gergely Facebook profilja
Create Your Badge