Всё в парядке!

Csak ugat a paraszt amikor a száján kiesik a szó hogy nyugat, nyugodjál meg a keletben olyan lehetőségek vannak beszarsz. Nem adja a kultúrsokkot mint gondolnád, de az érzés megfizethetetlen. Egészség legyen többit megvesszük. Amugymeg krízis mindennap. Moszkva-Budapest-Almati ( hamarosan )

Friss topikok

  • agresszív harcimalac: ez kurva jó:) jobban le van írva,mint ahogy átéltem az egészet:) (2009.03.18. 19:03) Welcome part1
  • agresszív harcimalac: ki hiányolta,ha nem is írt senki?:) de mi az az arbat? na addig is megyek cigányozni más blogokra (2009.02.28. 19:38) Arbat
  • manaus: nem ezt találtam, valami fotosop, a zene meg Hétköznapi Csalódások (2009.02.20. 15:25) At The Black Gates Of Mordor
  • agresszív harcimalac: naa, ismét egy rusnyaság:D másnapos vagyok nem értem a dolgokat a többit majd inkább holnap. no csá (2009.02.17. 21:18) Török
  • hubtam: Tetszik ez a RA3-as kép :) (2009.02.17. 20:38) Egykis utcai látkép

Egyszerű mint a kapanyél

manaus 2009.03.10. 01:09

Hát kedves gyerekek ez nem lesz egy hosszú post. Beállt itt már minden a rendes kerékvágásba a nagy puskini öregek szerint, mint a Tiszán a jég. Sokminden nem történik, tervezgetem az utolsó hetemet amiből egynap már eltelt azt megint láthattok engem teljes életnagyságban, és elolvadhattok földöntúli szépségemtől. Közben jött egy csomag magyar Szentpétervárról. Sajnos én nem tudtam elmenni oda, de egyszer még elfogok. De mivel sok a  sok a köcsög és kevés a biztonság, nem tudtam. Naszóval jött pár jóarc, de annyit embert beszélni mint az egyik csajt én még életemben nem hallottam, a szófosás az egy nőies finom mértéktartó kifejezés, nem tudok mit monadni.

Közben megvolt az első parasztdiszkó itt az intézetben, hát józan ember nem sok volt, de ez sejthető volt az eddigi írásaimból, bár saját hányásában fetrengő ember nem volt, szóval nem tudom a korábbi feltételezéseimet szemléltetni bizonyítékokkal. Senem jó senem rossz, határesetnek mondanám, az agárdi Nádas komplexumnál jobb az Agymosodánál rosszabb. Ki ki véleménye szerint döntsön. Viszont fullon volt a hely 5 ig, és a zene meglepően jó szinteken mozgott néha, bár ez lehet az elfogyasztott vodka hatására éreztük. A dj valami afrikai forma volt, inkább mondanám olyan embernek aki tujda kezelni a Winampban a fade in fade out effektet, sebaj mégse Tiesto koncerten nyomtuk.

3 nap van még a Puskinos suliból mert pénteken megyünk Monyino-ba megnézni a világ egyil legnagyobb repülőmúzeumát. 3-4 óra innen az út, Moszkva mellett kösz. De aztmondják jó meg megéri meg 80 rubel a belépő és megyünk majd elektricskával is. Az meg olyan mint otthon a hév csak 30 kilométerenként áll meg. Hiába nagy az ország.

Nektek jó Valétázást meg csók Fehérvárra és Agárdra, majd jelentkezem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://navigator.blog.hu/api/trackback/id/tr32992760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
Sebestyén Gergely profilja
Sebestyén Gergely Facebook profilja
Create Your Badge