Всё в парядке!

Csak ugat a paraszt amikor a száján kiesik a szó hogy nyugat, nyugodjál meg a keletben olyan lehetőségek vannak beszarsz. Nem adja a kultúrsokkot mint gondolnád, de az érzés megfizethetetlen. Egészség legyen többit megvesszük. Amugymeg krízis mindennap. Moszkva-Budapest-Almati ( hamarosan )

Friss topikok

  • agresszív harcimalac: ez kurva jó:) jobban le van írva,mint ahogy átéltem az egészet:) (2009.03.18. 19:03) Welcome part1
  • agresszív harcimalac: ki hiányolta,ha nem is írt senki?:) de mi az az arbat? na addig is megyek cigányozni más blogokra (2009.02.28. 19:38) Arbat
  • manaus: nem ezt találtam, valami fotosop, a zene meg Hétköznapi Csalódások (2009.02.20. 15:25) At The Black Gates Of Mordor
  • agresszív harcimalac: naa, ismét egy rusnyaság:D másnapos vagyok nem értem a dolgokat a többit majd inkább holnap. no csá (2009.02.17. 21:18) Török
  • hubtam: Tetszik ez a RA3-as kép :) (2009.02.17. 20:38) Egykis utcai látkép

Over 0

manaus 2009.02.09. 18:18

Privjet! Semmi extra a mai nap. Világmegváltás még nem történt meg, az óra kemény volt. Kb ennyi. Kis séta boltba, takony egy idő van. Mintha moszkván egy orbitális nagy éti csiga slattyogott volna végig. Minden nyálkás. Találkoztam ma az első csótányokkal. Annyit kell ütni azokat a dögöket, azt felkel. Az anyáád, dirr neki, megy tovább, harmadik menetben kiütéssel győztem, és jött még kettő. Mind1 nekik is élni kell valahol, ugye mindenki úgy ahogy tud, ki sikkaszt, ki eszik amit lát. Ellenben lassan kapacitásának végére ér a koli. Sokan jönnek, senki nem megy. Az arányok jók, 75% kb nő. Jön majd 150 lengyel, állítólag. És ha lesz érdeklődés lesz diszkó, mert ugye a parasztnak fény kell meg hang meg alkohol. Azt boldogság van. Ennyi mára, szervezzük a Moszkvai Nagycirkusz látogatását. Remélem adja majd.

Balázsnak üzenem, zovirax, fogkrém, és tiszta alkohol használata javasolt. Rendberakja a pofádat egy hét alatt.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://navigator.blog.hu/api/trackback/id/tr70932894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

agresszív harcimalac 2009.02.09. 18:58:06

láttam egy filmet,ahol úgy ölték meg a mutáns csótányokat,hogy levágták a fejüket és nyolc nappal utána megdöglöttek.ez amúgy vonatkozik a nem mutáns csótányokra is. tehát türelem rózsát terem.:-)

rakettaaa 2009.02.09. 18:58:14

Balázsnak ne üzenj semmit,mert Balázs már mindent kipróbált és kurvára nem akar elmúlni :D A faszom ki van már,tiszta alkohol... egész 7végén pálinkát ittam:D na mind1,majd felmérgelem magam és letépem a felső számat :DDD

agresszív harcimalac 2009.02.09. 18:59:52

én le tudnám vágni Balázs felső száját,de nem akarja, pedig nem túl esztétikus ahogy a dolgok csöpögnek ki belőle, végigfolyik a szája szélén és végül lecsöpög az állán...

rakettaaa 2009.02.09. 19:00:28

Akkor kapd be a faszomat :D
süti beállítások módosítása
Sebestyén Gergely profilja
Sebestyén Gergely Facebook profilja
Create Your Badge