Всё в парядке!

Csak ugat a paraszt amikor a száján kiesik a szó hogy nyugat, nyugodjál meg a keletben olyan lehetőségek vannak beszarsz. Nem adja a kultúrsokkot mint gondolnád, de az érzés megfizethetetlen. Egészség legyen többit megvesszük. Amugymeg krízis mindennap. Moszkva-Budapest-Almati ( hamarosan )

Friss topikok

  • agresszív harcimalac: ez kurva jó:) jobban le van írva,mint ahogy átéltem az egészet:) (2009.03.18. 19:03) Welcome part1
  • agresszív harcimalac: ki hiányolta,ha nem is írt senki?:) de mi az az arbat? na addig is megyek cigányozni más blogokra (2009.02.28. 19:38) Arbat
  • manaus: nem ezt találtam, valami fotosop, a zene meg Hétköznapi Csalódások (2009.02.20. 15:25) At The Black Gates Of Mordor
  • agresszív harcimalac: naa, ismét egy rusnyaság:D másnapos vagyok nem értem a dolgokat a többit majd inkább holnap. no csá (2009.02.17. 21:18) Török
  • hubtam: Tetszik ez a RA3-as kép :) (2009.02.17. 20:38) Egykis utcai látkép

Day Off Monday

manaus 2009.02.16. 18:45

Nagy gecik vagyunk mi magyarok megkellmondjam. Most itt a kollégiumi belső közösségre gondolok. Mindenkinél van valamilyen nációból érkező emberke aki nem magyar. És akkor ezeket el kell nevezni Ödön/Jolán/Buzika nevekkel. Mert ne tudják ha róluk beszélünk, ebből következik, hogy bizony mi se nézzük őket jószemmel aztán csodálkozunk ha szarnak ránk. Erőltetett vigyor aztán még az is baj ha netán 2 ml tusfürdőt a hajába ken. Az az enyém. Tudod mi a tied amit kiszarsz meg amit megeszel. Hát énsem vagyok jobb, de legalább nem problémázom, hogy kitörölte a seggét a papírral amit én vettem. Ugyanis felettébb kellemetlen lenne egyszobában lenni olyannal aki nem törli a seggét ki mert én elrakom a wc papírt, mertaztbizony én vettem. Ilyenek ezek a dologok ittis.

Meg kell hagyni felettébb idegesítő az amikor jön a francia csóka, angolul nem, oroszul nem, franciálul csak csak elbeszél? Ez hogy tanul nyelvet? Ráadásul állandóan beszélgessünk, beszélgessünk, miről bazmeg? Dobj be egy obamát kisfiam azt kusslesz addig is. Mondjuk a többi droid aki tud angolul azzal jól elvagyok. Sőt a Devron nevű arccal elég jóba lettünk. Ő legalább nem azt mondja: did you go in the bar tonight. Ezen a mondaton ledobta az agyam az ékszíjat. Utálom a franciákat komolyan, leszarom ki mit mond, nemszabad általánosítani, de én most fogok azt csók a családnak. Ittvan ez a Cedric nevű arc, mikor a félig pasinak kinéző nőjét ölelgeti akkor baszik köszönni is. De amikor cigit veszel akkor jön mint a cunami, és rögtön elkezd beszélni, csak szeretném érteni, hogy mit? Pl azzal mit akar az ilyen Tajgetosz pozitív, hogy veszek egy redbullt és elkezdi mondani, hogy fuuu az nemjó meg szeretsz bulizni?! Haggyámá hülyegyerek, mennyé azt dobj be egy viszkit vagy a franctudja csak ne lábatlankodj itt.

Misi hiányolta, hogy nem írtam többet a diszkóról. Igazából nincs mit írni. Kint más mert nem érted mit mondanak, ill csak részben. Bent meg a stroboszkóp és iszonyat basszus határásra akár pesten is lehettem volna, mivel magyarokkal voltam. Ugyanaz a tortúra, pultnál egymás ölése, két brillköves köcsög egymással ordibálása a kapu előtt, majd 3 kor a saturészeg aranyozottpólós bankos köcsög Viktr által egykézzel kicipelése és lefektetése a pocsolyába, mind mind otthon is megtalálható. A kidobók ittsem beszélnek csak ütnek, amint láttam. Sebaj legalább ezt mindenhol egy biztos pont. Kérdezel csak bólint. De végülis mit mondjanak a 200.ik hülyegyereknek, nem? Ja bocs bank megszűnt. Elnézést az X-it picsanadrágos 15 éves mélynövésű nőneműektől, mondjuk remélem nem olvasnak mert akkor rögtön törlöm a blogot.

Otthon meg má megin mivan? 15 éves hülyegyerek késel? 3 hónapja semmi nem volt annak a csajnak az ügyében akit megerőszakoltak? Franciacsaj csepelen a folyóban? Megszoktuk h kivonul az ellenzék, de akkor mi a kurva annyuknak vannak a parlamentben? Ezek szerint a fél ország szarik a politikára meg, hogy mi történik? Akkor ne ugassanak folyamatosan, ha fordítva lenne akkoris ugyanezt mondanám. Ennyi erővel ha feleltet a tanár és mondja az ő véleményét akkor kimegyek mert nem érdekel? Vagy mi a lófaszt akarnak? Meghát Ferike is egyezetet, folyamatos jelleggel, alanyt állítmányt. Röhögnek rajtunk, megerőszakolás felakasztás azt hát senki nem tud semmit. Welcome Home, deazért szeretek otthon!:)

Na itt a Mikulás, Ő csak egyszer basz át amikor megtudod, hogy őis jómunkásember!:)

 

 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://navigator.blog.hu/api/trackback/id/tr59947011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

agresszív harcimalac 2009.02.16. 19:03:12

ne izgulj az általánosítás miatt, én is szoktam, ha egy nációból kettő egyednél többel volt problémám akkor már köcsög mind, atomot rájuk oszt kész, pl.:cigányok

agresszív harcimalac 2009.02.16. 19:04:40

ajánlanék egy blogot, ha kurva mérges vagyok és kurvaanyázni van kedvem, mindig benézek,ja meg lejön egy-két dolog az itthoni helyzetről:
baloghartur.blog.hu
süti beállítások módosítása
Sebestyén Gergely profilja
Sebestyén Gergely Facebook profilja
Create Your Badge