Всё в парядке!

Csak ugat a paraszt amikor a száján kiesik a szó hogy nyugat, nyugodjál meg a keletben olyan lehetőségek vannak beszarsz. Nem adja a kultúrsokkot mint gondolnád, de az érzés megfizethetetlen. Egészség legyen többit megvesszük. Amugymeg krízis mindennap. Moszkva-Budapest-Almati ( hamarosan )

Friss topikok

  • agresszív harcimalac: ez kurva jó:) jobban le van írva,mint ahogy átéltem az egészet:) (2009.03.18. 19:03) Welcome part1
  • agresszív harcimalac: ki hiányolta,ha nem is írt senki?:) de mi az az arbat? na addig is megyek cigányozni más blogokra (2009.02.28. 19:38) Arbat
  • manaus: nem ezt találtam, valami fotosop, a zene meg Hétköznapi Csalódások (2009.02.20. 15:25) At The Black Gates Of Mordor
  • agresszív harcimalac: naa, ismét egy rusnyaság:D másnapos vagyok nem értem a dolgokat a többit majd inkább holnap. no csá (2009.02.17. 21:18) Török
  • hubtam: Tetszik ez a RA3-as kép :) (2009.02.17. 20:38) Egykis utcai látkép

100% pure columbian cocain, THIS IS DISCO SHIT.

manaus 2009.02.03. 19:32

Íme itt ismét. Mekkora költő vagyok, ezt látná a volt magyar tanárom, ekkora alliterációt. Lényegtelen. Kőkemény vol taz első óra. Eltolták a beosztást kicsit, első órámon expert level business russan. Khmmm beültem és elkezdtek a pénzügyi válságról dumálni, oroszország gázexportja és szénbányászata. Megértettem de köpni nyelni nem tudtam. Utána lementem egy kezdő csoportba és a nációk a következők voltak: USA, Törökország, Indonézia, Peru, Kolumbia, Olaszország, Németország meg én Mo. Most kezdtek el írni ok ezsemjó. Csütörtökre végre meglett a csoport. Horvátok, meg egy kolumbiai. Igen Igen Johnny Depp is megmondta: "... gentlemen, this is a hundred percent pure Columbian kokain, THIS IS DISCO SHIT!..." ez ide kellett nagyon nagy film, aki látta az tudja. Aki nem az nézze meg alapmű.

Kezd alakulni a társaság, az olasz arc mondta, hogy megkéne ízleni valami vodkát óvatosan. Mellettem szadiak és dubaiak, azok is rendesek csak nem tudom kiejteni a nveüket. Dubai csóka laza, Perrelet óra stb stb. Dehát tök mind1 időt mutassa. A kaja retek, de a levesek állítólag jók, majd holnap bepróbálom, ha nem jön be marad a Saurma aka Gyros. De a tied Dzsííí jobbvolt , meg Pityubáé. Lassan lemegyünk a klubba az arcokkal, aztán jólesz, Baltika sör 350 HUF, mint otthon.

Kezd elég meleg is lenni, csak -10 fok van. Holnap valszeg Vörös tér. Ha megyünk zsír lesz. Remélem bejutunk valamikor a Lenin Mauzóleumba, anélkül haza nem megyek, hogy az Öreget meg ne néztem volna. Kijár a riszpekt neki. Azt most lehet oltani, hogy így úgy kommunista, szarok rá. Ne állj velem szóba, akire gondolok az ugyis tudja. A fenti kép egyfajta üzenet is neki.

Srácok Mosinyitó? Józanok vagytok már? Balázs grat, aztán csak okosan. Tibi találtatok gyerekkoporsó méretű cipőt Vikinek Pesten? Szabi te meg deportáljad kifele Pityukát ha még nem ment ki. Na pá.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://navigator.blog.hu/api/trackback/id/tr9920876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
Sebestyén Gergely profilja
Sebestyén Gergely Facebook profilja
Create Your Badge