Всё в парядке!

Csak ugat a paraszt amikor a száján kiesik a szó hogy nyugat, nyugodjál meg a keletben olyan lehetőségek vannak beszarsz. Nem adja a kultúrsokkot mint gondolnád, de az érzés megfizethetetlen. Egészség legyen többit megvesszük. Amugymeg krízis mindennap. Moszkva-Budapest-Almati ( hamarosan )

Friss topikok

  • agresszív harcimalac: ez kurva jó:) jobban le van írva,mint ahogy átéltem az egészet:) (2009.03.18. 19:03) Welcome part1
  • agresszív harcimalac: ki hiányolta,ha nem is írt senki?:) de mi az az arbat? na addig is megyek cigányozni más blogokra (2009.02.28. 19:38) Arbat
  • manaus: nem ezt találtam, valami fotosop, a zene meg Hétköznapi Csalódások (2009.02.20. 15:25) At The Black Gates Of Mordor
  • agresszív harcimalac: naa, ismét egy rusnyaság:D másnapos vagyok nem értem a dolgokat a többit majd inkább holnap. no csá (2009.02.17. 21:18) Török
  • hubtam: Tetszik ez a RA3-as kép :) (2009.02.17. 20:38) Egykis utcai látkép

Indulás

manaus 2009.01.26. 02:05

Pénteken 11:00 kor felszáll szépen az Aeroflotos gép oszt letészen engemet a nagy Moszkvában. El van intézve minden, de előtte még egy kurva pénzügy uv-t kell tenni. Sebaj 6 hétig nem nagyon kell törődni az egyetemmel. Amugyis az új órarend sezrint lesz egy azaz EGY gyakorlatom szerdánként. Ez valami vicc, mind1 SZIE, fizetett szabadságnak is felfogható. Remélem azért lesz kint valami értelmes magyar is nem csak ilyen szakadékok, mint ezen a folyosón a koliban, még véletlenül sem azokra gondolok akik a periférián helyezkednek el, ha engen veszünk a centrumnak. Egyértelmű.

Javaslatok olyan embereknek akik: csak vizsgaidőszakban keresnek, hülyék, korlátoltak, retardáltak, nyomorékok, gyengék. (Első kategória behatárolható ha gondolkodsz a többi szubjektív részemről)

1. Ne kérdezd meg, hogy milyen kint mert fárasztó elmesélni annak aki x hónapja nem keresett, konkrétan azért mert leszarom.

2. Mivel tudod, hogy kint vagyok ne kérdezz olyat, hogy mi kell a beadandóba ha lesz, vagy mikor lesz gyak, mert az azt sugallja, hogy hátbizony hülye vagy.

3. Ha nem hozok neked semmit, akkor az azért van mert nem is akartam nem azért mert elfelejtettem.

4. 16. án suliban ne azzal kezd, hogy meséljek mert nemfogok, majd idővel.

5. Tudom, hogy köcsög vagyok de megszokhattad.

Tisztelet itt a kivételnek, családnak, tesónak, barátoknak!

Ui.: Anyu rendben lesz minden nem kell aggódni!;) Karsait zaklassátok!:) Endre lesd ki milyen orosz poszt proletár kommunista élharcos leninista képregényt akarsz mer én ahhoz nem értek.

Jóccakát

Címkék: indulás aeroflot

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://navigator.blog.hu/api/trackback/id/tr73902627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

agresszív harcimalac 2009.01.26. 09:24:46

Oké főnök, majd észben tartjuk a szabályaid:)
azért az egy gyakorlat/hét elég komoly, de valahogy majd csak kibírod

agresszív harcimalac 2009.01.26. 09:26:13

aztán kint nehogy hitvány ......-es legyél nekem :-)

manaus · http://navigator.blog.hu 2009.01.26. 11:03:07

Majd szétcsapok a ruskiknál, apa elintézi. Küldök majd haza gázt!
süti beállítások módosítása
Sebestyén Gergely profilja
Sebestyén Gergely Facebook profilja
Create Your Badge