Всё в парядке!

Csak ugat a paraszt amikor a száján kiesik a szó hogy nyugat, nyugodjál meg a keletben olyan lehetőségek vannak beszarsz. Nem adja a kultúrsokkot mint gondolnád, de az érzés megfizethetetlen. Egészség legyen többit megvesszük. Amugymeg krízis mindennap. Moszkva-Budapest-Almati ( hamarosan )

Friss topikok

  • agresszív harcimalac: ez kurva jó:) jobban le van írva,mint ahogy átéltem az egészet:) (2009.03.18. 19:03) Welcome part1
  • agresszív harcimalac: ki hiányolta,ha nem is írt senki?:) de mi az az arbat? na addig is megyek cigányozni más blogokra (2009.02.28. 19:38) Arbat
  • manaus: nem ezt találtam, valami fotosop, a zene meg Hétköznapi Csalódások (2009.02.20. 15:25) At The Black Gates Of Mordor
  • agresszív harcimalac: naa, ismét egy rusnyaság:D másnapos vagyok nem értem a dolgokat a többit majd inkább holnap. no csá (2009.02.17. 21:18) Török
  • hubtam: Tetszik ez a RA3-as kép :) (2009.02.17. 20:38) Egykis utcai látkép

Bár Russian v1.0

manaus 2009.02.10. 17:42

Tudni kell azt, hogy itten a 14. emelet legaljában megtalálható a BÁR. Funkcióját gondolom mindenki sejti. Két hibája van hozzátenném, tömény és csapoltsör nincs, ellenben van szék. Itt gyűlik össze mindenki aki kicsit is jóarcnak gondolja magát esténként, beleértve engem is. Természetesen én vagyok ott a legnagyobb arc, ez nem is volt kérdés. 2 típusú ember ül lent, aki teát iszik és aki sört. Az első kategóriába azok vannak akik teáznak, mivel előtte való nap berugtak. Tehát a két populációt éles evolúciós határvonal nem választja el. Szólnom kell itt az alapvető kellékekről, úgymint csocsó és biliárd. Csocsó, ugye akkor jó ha simán csúszik, na ez olyan mintha egy vasreszelőt dugnánk egy titántömbbe és próbálnánk forgatni. A biliárd kicsit lejt, semmi extra, a golyók golyóformájúak. Elméletileg itt lesz pénteken valami ereszd el a hajam, mivel telítődik a koli és ezért nő az igény a plebs részéről a mulatozásra. További sajátossága a bárnak, hogy nincs hamutartó, lehet kérni egy herendi porcelán replikára hajazó porcelántányért azt meg van oldva. Gondolom egyszerűbb tisztán tartani mint a hamutálat, amiknek ugye gyakran lába is kél. Egy gusztustalan tányér az meg kinek kell? Árakról annyit, hogy átlagos, nem a diákok kifosztására utaznak. Bár éredekesség, hogy itt kint nincs szabályozva mennyibe is kerül a cigi a kiskereskedőknél. A tabakok gondolom nagyker áron veszik, a doboz alján rajta is van az ár, de a zárjegyen már nincs. Inkább irányadó. De minden helyen ami nem az utcára néző 2x2 es funérból összevert bódé, ott drágább a dohányáru minimum 10 rubellel. Van chips, csoki, gumimaci, kutyafasza, DE nincs szotyi. Nem menő, bár láttam a Perekresztok ban (bolt nemmessze) valami szotyira hajazó dolgot, de az inkább olyan volt amit Apu szokott a verebeknek kiszórni, ilyen takarmány napraforgó. Tehát bukta. Ahogy észrevettem a zsepi sem menő, Perekresztok ban 25 percig kerestük és csak egy helyen volt a polc legalján, ottis csak 10 es csomagokban. Sebaj szív, sürít, kiköp.

Másik amiről feltélen említést kell tenni az a menza. Árak alacsonyak eléggé. Lévén nem egy Hiltonban lakom, nem is számítottam frissen leölt szarvasra, amiből még melegében hasították ki a szűzérméket. Menza, mindenki volt menzán otthon, aki nem az soha nem lesz ember. Levesek faszák tényleg. A második pedig a jóöreg menza tradíciót követve, általában sótlan, felismerhetetlen proteinegyesülésekből áll, úszva a szénhidráttengerben. Éhes vagyok megeszem nem érdekel. Bár ma szerintem rághattam volna a préseltlemez asztalt, annak több íze lett volna mint a fasírtnak. No sebaj sok vízzel lement. Ami jó hír mert már a szervezet hozzászokott a brutálisan klóros vízhez és nincs gond. Valószínűleg én vagyok most a legnagyobb köcsög, a koliban azon droidok körében akik láttak ma enni. Nőnemű magyarok megetettek egy macskát, ami csak ott bóklászott az ebédlőben, holnapi ebéd? Ők elmentek, a macska ugye azt hitte énis megetetem. Rábaszott, nem. Néz néz néz, mondom ez felugrik. Közöltem is vele, hogy nekéne, de nem hallgatott rám. Felugrott és azzal a lendülettel lebasztam. Vernyantott egyet azt elhorda a belét. Holnap  remélem cicapöri lesz, nokedlivel meg csalamádéval. Nyam nyam. Nehogyaztánmá visszanaljon a fagyi. A gyengék elbuknak ennyi.

Az órák faszák, végre van egy normális csoport. Értem is a 80% át. Igen a 80% nagyon megy most nekem, ez ilyen. Tanárnéni is jó, minden szempontból, tehát megéri bemenni. Nacsalnaja Agyin. Ittvan nektek Miss Russia 2008. Idevágóbb képet nem találtam. Whatever...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://navigator.blog.hu/api/trackback/id/tr29935101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
Sebestyén Gergely profilja
Sebestyén Gergely Facebook profilja
Create Your Badge