Всё в парядке!

Csak ugat a paraszt amikor a száján kiesik a szó hogy nyugat, nyugodjál meg a keletben olyan lehetőségek vannak beszarsz. Nem adja a kultúrsokkot mint gondolnád, de az érzés megfizethetetlen. Egészség legyen többit megvesszük. Amugymeg krízis mindennap. Moszkva-Budapest-Almati ( hamarosan )

Friss topikok

  • agresszív harcimalac: ez kurva jó:) jobban le van írva,mint ahogy átéltem az egészet:) (2009.03.18. 19:03) Welcome part1
  • agresszív harcimalac: ki hiányolta,ha nem is írt senki?:) de mi az az arbat? na addig is megyek cigányozni más blogokra (2009.02.28. 19:38) Arbat
  • manaus: nem ezt találtam, valami fotosop, a zene meg Hétköznapi Csalódások (2009.02.20. 15:25) At The Black Gates Of Mordor
  • agresszív harcimalac: naa, ismét egy rusnyaság:D másnapos vagyok nem értem a dolgokat a többit majd inkább holnap. no csá (2009.02.17. 21:18) Török
  • hubtam: Tetszik ez a RA3-as kép :) (2009.02.17. 20:38) Egykis utcai látkép

Első nap az iskolában

manaus 2009.02.02. 12:12

9 re lementem 279 be. Kurva nagy labirintus ez a Puskin Intézet, de megtaláltam. Volt egy 3 perces dumálás 2 vénasszonnyal azt holnap ki lesz írva melyik csoportban vagyok. Nagyon remélem, hogy nem ázsiaiakkal. Most utálom őket. Ránézel, vagy kérdezel valamit normálisan azt basznak bármit is mondani. Mintha ők lennének az atyaúristenek itt. Gyereknél még most dól a nagy pank korszak, Ramones pólóban stb stb. Hát fiam az már lefutott egy 20 éve de sebaj. De ez még Európa fuck you. Van jópár francia, meg olasz, német, azok rendesek. Egyik olasz arccal ma elmentem boltba, meg telefont venni neki. Jól tud angolul, de a boltban 2 en mondtuk oroszul hogy mi is kéne pontosan de megértették szerencsére. A franciák is jófejek, de a Murphy törvény itt is megvan. A fullos francia csajnak egy elég szakadék barátnője van. De Misi a fejembe kódolta, hogy: "a dagadtak rosszak". Tehát nyeharosaja gyevcsonka. De a szebbiknek is valami baszás van a szája szélén, tehát bukó kell a francnak herpesz megint mint Gödöllőn, egyszer megverem a csajt érte.

Hohóó vettem egy orosz malbit, 210 forintért. Korrekt. Mást nem tudok elmondani. De az olasz arc jófej, szerintem majd vele fogjuk bejárni a belvárost hétvégén, mert az órák 3 ig tartanak és utána kezd sötétedni azt akkor nem akarok kimenni. És láttam a legendás pirospaprikás vodkát. Persze Dóra te megígérted Endrének, hogy majd hozol de azóta is basztad hozni. Rohaggyá meg!:)

Másik, Anyu/Apu a pénzből szerintem bőven kijövök. Osztottam szoroztam, mertugye én átmentem pénzügyből. Ha 500 rubellel számolok napi szinten akkor is még marad az olyanokra h Lenin mauzóleum, Kreml meg ilyen belépő, meg tudok a bekecs mellé venni usankát:D Szal nem lesz gond hacsak nem lesz még valami nagyobb költség. Befizettem ma a 17.000 ret vagyis levettem azt holnap adom majd az admisztrátorok mindenható istennőjének. Szkolko Tvoit? írt egy számot 11.200 / hó (14.500 lenne) mer kaptam kedvezményt. és + 2 hét meg koli azt így jön ki a 17.000.

Többieknek meg: mosiba nem szégyent hozni a GTK ra, bár szerintem a szokásos alakulat nem fog. Balázs majd robbantunk ha hazamentem.;) Endre néked meg jó utat, aztán Camden Town ban vigyázni a kurvákkal meg a 2 méteres négerekkel akik aztmondjál: "Nedd some weed, shrooms, coca?"

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://navigator.blog.hu/api/trackback/id/tr29917943

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

agresszív harcimalac 2009.02.02. 17:49:34

mindig öröm hallgatni, hogy távolba szakadt hazánkfia nem felejtette, hogy mit tanítottak neki a hazai öreg bölcsek.:)
ma mosi nyitó, meglátjuk, hogy alakul...
kérd meg az olaszt, főzzön valami finom macskát...

manaus · http://navigator.blog.hu 2009.02.02. 19:27:17

Bölcsek? Öregek? Naaaa ez erős volt szerintem, mosinyitó, kabbe, küldd állba majd cápát ha már eléggé nem tudsz magadról! Biztos értékelni fogja.

agresszív harcimalac 2009.02.02. 19:43:18

a cápa mostanában rendkívül úriember, többször szóba elegyedtünk és kellemesen csalódtam a fiatalemberben, de azért még nem merem megkérdezni büdösödik-e a keze a verekedős kesztyűjében:)
süti beállítások módosítása
Sebestyén Gergely profilja
Sebestyén Gergely Facebook profilja
Create Your Badge